și Neversea sunt și anul acesta alături de studenții de 10
din România oferindu-le experiențe memorabile în cadrul celei de-a treia
ediții a campaniei “Student de 10”.
Campania care susține performanța în
educație, este susținută de Kaufland România și va premia studenții de
la universitățile de stat care trec sesiunea de vară cu nota 10 cu acces
gratuit la UNTOLD sau Neversea.
Toți cei care au trecut cu brio de
sesiunea din vară vor putea achiziționa abonamentele la festivaluri la un preț
special cu 40 de euro discount.
Edy Chereji, Co-Fondator UNTOLD Universe:
“Student
de 10” este o campanie dedicată tinerilor care se remarcă prin rezultate
academice deosebite. Este un moment în care răsplătim excelența și performanța
în educație, oferindu-le absolvenților de top experiențe de neuitat. Cei care
reușesc să obțină nota maximă la sesiune vor avea ocazia să trăiască magia unor
evenimente muzicale de talie mondială, UNTOLD și Neversea. Această inițiativă
confirmă angajamentul nostru de a susține și încuraja tinerii să aspire la
performanță,
recunoscând eforturile lor academice prin experiențe memorabile. Campania nu
doar că promovează valorile educației și dedicării, dar și oferă tinerilor
motivația de a continua să exceleze.”
Estera Anghelescu, Director Recrutare și Brand de
Angajator la Kaufland România & Moldova:
”Noi credem că este important ca
munca să fie răsplătită, iar performanța recunoscută. Acesta a fost motivul
care ne-a determinat să susținem timp de trei ani la rând studenții de nota 10,
prin parteneriatul dintre Kaufland România și Neversea & UNTOLD. Este
important să le arătăm acestora că rezultatele lor contează și că primesc
recunoștința meritată, în special pentru că avem nevoie de tineri responsabili
și pasionați de domeniile pe care le studiază. Această convingere se reflectă
și în cadrul companiei Kaufland, unde oferim tinerilor programe dedicate la
care pot participa încă din timpul studiilor, fie că este vorba de programe de
internship, traineeship, sau de joburi part-time și entry-level. Îi așteptăm pe
toți cei de nota 10, și nu numai, să se bucure la Neversea și UNTOLD de o binemeritată
pauză de distracție și îi invităm în zona DayDreaming by Kaufland din festival pentru
experiențe inedite, premii și informații despre oportunitățile de carieră din
cadrul companiei.” a spus Estera Anghelescu,
Director Recrutare și Employer Branding la Kaufland România.
Absolvenții care doresc să fie
răsplătiți pentru performanța lor, în cadrul campaniei, o pot face accesând
link-urile: https://wkf.ms/4ckXexU pentru
UNTOLD și https://wkf.ms/45FioVx pentru
Neversea.
Acolo vor putea completa formularul
cu care se pot înscrie în campanie. De asemenea, pe cariere.kaufland.ro
pot descoperi oportunitățile de carieră prezentate de Kaufland.
UNTOLD,
festival care ocupă locul 3 la nivel internațional, are loc între 8 și
11 august în Cluj-Napoca. La ediția de
anul acesta au fost confirmați cei mai mari artiști și DJ ai lumii: Sam
Smith, Swedish House Mafia, Lenny Kravitz, Louis Tomlinson, Burna Boy, Tom
Grennan, Solomun, Carl Cox, Fisher, Martin Garrix, Zerb și mulți alții.
Neversea, cel
mai mare festival de muzică organizat pe o plajă din Europa, a ajuns la
cea de-a 6-a ediție. Anul acesta, la festivalul care va avea loc între 4
și 7iulie în Constanța, vor ajunge peste 100 de
artiști naționali și internaționali precum: Maluma, Nick Carter, G-Eazy,
Bebe Rexha, Tinie Tempah, DJ Snake, Dimitri Vegas, Sofi Tukker, Steve Aoki,
Mahmut Orhan, Salvatore Ganacci, Tujamo și mulți alții.