Primăria Mangalia pune la bătaie 2.4 milioane de lei pentru gestiunea deșeurilor municipale

Primăria Mangalia pune la bătaie 2.4 milioane de lei pentru gestiunea deșeurilor municipale

Primăria Mangalia a inițiat procedura de delegare a gestiunii, prin achiziție publică de servicii, a activităților de sortare, tratare mecano biologică, compostare și depozitare a deșeurilor municipale din UAT Municipiul Mangalia.

Valoare estimată a contractului este de 11.983.309.02 lei, respectiv 2.396.661,8 euro.

Ofertele de depun în SEAP până la 09.05.2024 15:00.

Persoanele cu funcție de decizie în cadrul achiziției sunt:

1.Primar: Radu Cristian
2.Viceprimar: Angelescu Dragoș
3. Administrator public: Călin Didi George
4. Secretar general municipiu: Ciocănel Andreea
5.Director ex.–D.M.F.C.V: Căpraru Adriana
6.Director ex.–D.A.I.P.D: Jianu Iosif Florin
7.Director ex.–D.G.U.S.U.P: Călin Mihaela
8.Director ex. adj. – D.G.U.S.U.P.: Stoicescu Cristina
9.Arhitect Şef:  Directia Urbanism, Patrimoniu si Turism: Tase Marius Petrut
10.Director ex.– Directia Urbanism, Patrimoniu si Turism: Gheorghe Ana Maria
11. Director ex. adjunct– Directia Urbanism, Patrimoniu si Turism: Drăgan Dan Elena
12.Director ex.–Direcția Poliția Locală: Zamfir Laurențiu
13.Director ex.–Direcția Asistență Socială: Stamate Claudiu
14.Șef Serv. Resurse Umane, Salarizare: Tatarciuc Margareta
15.Șef Serv. Venituri Persoane Juridice: Niculae Florina
16.Şef Serv. Juridic şi Contencios: Lionte Alexandra –Magdalena
17.Șef Serv. Management Proiecte și Investitii: Popa Dan Ciprian
18.Șef Serv. Administrativ, Club Pensionari și Alte Servicii Sociale : Anghel Venera
19.Şef Administrare Piete și Ecarnisaj: Ilie Marius
20.Șef Serv. Monitorizare Utilități Publice: Ivan Alexandra
21.Șef Serv. Tehnic Administrativ: Roșu Florin
22.Șef Serv. Beneficii Asistenta Sociala, Evaluare și Monitorizare Asistenți Personali: Dumitru Luciana
23.Şef Serviciu Administrare Centre: Peleanu Ana
24.Șef Serviciul Fond Locativ (exercitare temporară): Șerban Gheorghe
25.Șef S.P.C.L.E.P Mangalia: Abălaru Theodora Ioana
26. Sef serv. Buget, Contabilitate (exercitare temporara): Plop Cristina Aurelia
27. Sef Serv. Venituri Persoane Fizice: Jianu Anca Elena
și consilieri locali
1.Ali Leila
2.Andrei Daniel-Sorin
3.Canea Larisa-Elisabeta
4.Călin Maria
5. Dumitrașcu Laurențiu-Iulian
6. Dinu Mihaela
7.Foleanu Paul-Florin;
8.Griguță Nicoleta
9.Iorguș Zanfir;
10.Ioniță Dragoș-Marian
11.Luca Lucian
12.Marinescu Teodor
13.Menabit Ozghiun
14.Moldovan Dănuț
15.Stan Linica
16.Tanasa Neculai
17.Toma Vasile-Dorel
18.Zbanț Iulian Dorinel.

Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect, prestarea de către Operatorul Economic a următoarelor activităţi componente ale serviciului de salubrizare, fără punerea la dispoziție a infrastructurii:  activitatea de sortare, operare a stației de sortare; Cantitate estimata 228 tone / an, respectiv 456 tone/ 2 ani; activitatea de tratare, operare a instalației de tratare mecano-biologică; Cantitate estimată 16.857 tone / an, respectiv 33.714/ 2 anii; activitatea de compostare a deșeurilor verzi, operare a instalației de compostare; Cantitate estimata 40 tone / an, respectiv 80 tone / 2 ani; activitatea de depozitare; Cantitate estimata 11.300,19 tone / an, respectiv 22.600,38 tone / 2 ani.

PRECIZĂRI:
 

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 

Sursa: ZiuaConstanta.ro

Lasa un comentariu

ALTE STIRI

Newsletter

Ramai conectat cu ultimele noutati din Constanta

EVENIMENTE CONSTANTA

PRIMARIA CONSTANTA

No Content Available

ULTIMELE STIRI

loader-image
Constanța, RO
11:47 am, aprilie 22, 2024
temperature icon 12°C
cer fragmentat
Humidity 81 %
Pressure 1012 mb
Wind 42 Km/h
Wind Gust: 51 Km/h
Visibility: 0 km
Sunrise: 6:09 am
Sunset: 7:57 pm
Close

Close
Navigation
Categories