Poşta Română a externalizat serviciul de call center în Republica Moldova

Compania Națională Poșta Română a decis să mute Serviciul de Relaţii cu Clienţii în Republica Moldova, cu scopul de a îmbunătăți rapiditatea și calitatea răspunsurilor oferite clienților. Schimbarea este motivată în felul următor de Valentin Ștefan, directorul general al Poştei: „Zilnic, primim aproximativ 2.000 de apeluri și peste 200 de e-mailuri, iar cu ajutorul unui partener specializat, acum putem răspunde mai repede și mai eficient – timpul mediu de așteptare este de doar 30 de secunde. Este un pas esențial în strategia noastră de modernizare și adaptare la nevoile clienților noștri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesioniști și respectați pe piața de profil, reușim să oferim un nivel superior de servicii și să consolidăm încrederea clienților în Poșta Română. Această externalizare face parte din planul nostru de modernizare și extindere, început odată cu deschiderea primei noastre subsidiare externe la Chișinău, Republica Moldova, în decembrie 2022”.

Sursa: CugetLiber.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ALTE STIRI

Newsletter

Ramai conectat cu ultimele noutati din Constanta

EVENIMENTE CONSTANTA

PRIMARIA CONSTANTA

No Content Available

ULTIMELE STIRI

Vremea Constanta
Your API key is not activated yet. Remember that newly created API keys will need ~ 15 minutes to be activated and show data, so you might see an API error in the meantime.
Or
Invalid API key. Please see http://openweathermap.org/faq#error401 for more info.
Close

Close
Navigation
Categories