Traficul feroviar pe segmentele Valea Largă – Braşov şi Predeal – Azuga, inclusiv pe anumite linii din staţiile Predeal şi Azuga, se desfăşoară, luni, 3 decembrie, pe un singur fir, din ambele sensuri, din cauza ruperii pantografului de la locomotiva trenului IR 1742, la ieşire din staţia Azuga, informează purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan.
Pentru restabilirea condiţiilor normale de trafic, SRCF Bucureşti acţionează cu drezine pantograf pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, iar CFR Călători a îndrumat o locomotivă de ajutor pentru trenul IR 1742.
Din cauza defecţiunii de la locomotiva trenului IR 1742, alte două trenuri – R 3024 şi trenul privat 11632 – vor înregistra întârzieri la destinaţie, deoarece staţionează în spatele trenului IR 1742, care aşteaptă locomotiva de ajutor. Celelalte garnituri, care tranzitau cele două segmente feroviare, au circulat pe celălalt fir.
UPDATE:
Intervenţiile pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact pe relaţiile Valea Largă – Braşov şi Predeal – Azuga au fost finalizate, fiind asigurate astfel condiţii normale de trafic, informează CFR SA.